Veelgestelde vragen

Nee, zowel het verzenden als het retourneren is geheel kostenloos.

Uw online betaling wordt afgehandeld door Payment Service Provider Icepay. Icepay maakt het online betalen in deze webshop mogelijk met de online betaalmethode iDEAL, Sofort, PayPal en met de creditcards van VISA en MasterCard. Icepay zorgt voor de afhandeling van uw transactie. Greve Webshop is dus verantwoordelijk voor de afhandeling van uw bestelling en Icepay voor de verwerking van uw online betaling. Ook refunds (restitutie) worden verzorgd door Icepay.

Kijk op de website van ICEPAY voor meer informatie over online betalingen via ICEPAY.

In de regel biedt Greveshop uw bestelling binnen 24 uur aan ter verzending bij onze logistiek partner DHL (m.u.v. het weekend). In vrijwel alle gevallen heeft u de volgende (werk-)dag uw bestelling in huis. Op zondag wordt er niet bezorgd door DHL. 

Ja, u kunt de artikelen uit de Greveshop kosteloos ruilen, binnen de zichttermijn van 14 dagen. Volgt u daarvoor wel de aanwijzingen op het Ruil- en Retourformulier op.

Voor alle aangeboden producten geldt de wettelijke garantie. Dat betekent dat het product moet doen wat er van verwacht mag worden. Is dit niet het geval, dan zorgt Greveshop voor herstel, vervanging of -als er geen oplossing meer is- voor het restitueren van het aankoopbedrag.

U kunt klachten over een geleverd product of over onze dienstverlening online bij ons indienen. Gaat u daarvoor naar ons contactformulier en vul bij Onderwerp "Klacht" in.

U ontvangt van ons binnen twee werkdagen een ontvangstbevestiging en u krijgt dan binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie van ons. 

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/)

  • Zoek op deze site het product van uw keuze..
  • Klik indien nodig de gewenste maat aan
  • Klik op “In winkelmandje” om het aan uw winkelmandje toe te voegen
  • In het overzichtje ziet u een overzicht van uw bestelling
  • U kiest voor “verder winkelen” of “naar winkelmandje”
  • Als uw bestelling compleet is, kiest u “naar winkelmandje”
  • Controleer uw bestelling; u kunt producten eventueel verwijderen door op de link “Verwijderen X” te klikken achter het betreffende product
  • Is uw bestelling in orde? Klik op “naar Kassa”
  • Op de pagina “Kassa” vult u uw factuurgegevens in. U kunt desgewenst een afwijkend afleveradres opgeven.
  • Als u uw gegevens en de bestelling heeft gecontroleerd en goedbevonden, vinkt u het betreffende vakje aan onderaan de pagina. Daarmee geeft u ook aan dat u akkoord gaat met uw betalingsplicht.
  • Kies uw betaalmethode en klik op “volgende stap”
  • U komt in uw eigen, vertrouwde betaalomgeving.
  • Klik na de betaling op “afronden” of “terug naar de website”
  • Uw bestelling is afgerond.